duminică, 14 iulie 2013

 Aceasta este a doua postare ,dupa o mica prezentare.Voi incepe prin a va spune ca am 76kg la 1,70m si imi doaresc sa ajung undeva in jurul a 50 kg.In dorinta mea mare de slabi cat mai "repede" am increcat tot  felul de diete posibile si imposibile pentru mine,uneori fara nici un rezultat.Alteori cu un rezultat,dupa care parea efctul yo-yo.
Acum ceva timp am dat peste blugul unei tipe "pro ana" si  nu stiu mia dat un avant.Am vazut o gramada de poze cu tipe care arautau perfect si am zis "STOP!",Vreau si eu sa ajung acolo,chiar vreau.Deci  am cautat si niste poze(thinpiration) pentru a increca  aceasta metoda,sper sa  reusesc.
Cand esti pro ana , din care am inteles eu  nu ai voie  mai mult de 500 calorii/zi.Ceea ce pentru mine este destul de putin,dar ma voi tradui :D.
Pentru inceput voi pune si eu cateva thinpiration.










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu